Du & jag

Sitter med tårar i ögonen på jobbet, tänker på när du och jag var vi.
du är det bästa som någonsin har hänt mig, du är guld för mig. du är mitt hjärta, min själ mitt allt!
Du kommer alltid vara "the biggest part of my heart", miss u like crazy..

 vi hade planerat sommaren så jävla bra, så ruggit jävla bra, så OTROLIGT jävla bra, allt vi skulle göra, PDOl, LK, Stockholm, campa, bada, sola, bara vara vi. vars fan tog det vägen ?

kommer nog mest troligt att åka ner till Stockholm om 2veckor, och då kommer jag sitta på bryggan som vi gjorde i sommras , prata med Elon & tänkte på hur jävla roligt vi hade..När fan ska vi ändra på oss?
När ska vi bli samma vanliga som vi var i 3år? Det var ju du & Jag.. Du & Jag, vi gjorde allt med varandra, allt precis jävla allt. Finns minnen som jag alltid kommer att le åt. Alltid, tillochmed när jag är 70år & gammal, kommer minnas oss som VI , det perfekta..

För det var vi verkligen, vi var verkligen perfekt för varandra,vi var allt för varandra, du & jag. Som vi alltid sa, du & jag föralltid..

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0