Såjävlaroligkväll!

YEHA NIGGAS! Jag & Sanna har alltid roligast..
Först var vi å såg Danny & Ola å dom ;D Stod i en vattenpöl helt vilda skrek & gapade=YEAH thats pääälY and sääänY! Kan slå vad om att alla som var där trodde att vi är påverkade, men så var icket  fallet..
nåja hursomhelst, så blev vi vääldigt blöta, så vi gick hem , hela vägen hem gick vi å sjöng " Do you feel, like i feel, Ola svensson ola svensson, do you feel like i feel danny saucedo danny saucedo?" ;D så jävla bra!
efter vi bytte kläder så for vi på hemligt uppdrag, vid Hamnen bredvid Willys, blev NÅGOT påverkad, jävla va kul vi hade alltså! =) måste göras om baby!
sen gick vi förbi till brassereiet, gick inte så bra för min del, käftade emot vakterna, och sanna tog sig in :p
fast fick ju gå in med vakterna, typ 2st vakter runt om mig och jag kände mig värdelös :D
dom hällde ut min cider dom jävlarna, dom tyckte jag var för full.
yeye , nu sitter jag på jobbet, och ska  ha klart min rast sen jobba mina åter 3timmar, sen hem och sova, är bakis & trött som ett arsle:p

ikväll ska vi vara på min terass , det är  ju som fint väder ute så!:)

seeya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0