skola,jobb,Sthlm..

Började skolan idag.. igen.. Ska gå om 9an & plugga upp mina betyg, går på Östraskolan, där det endast går "emosar,moppekillar,töntar=GEEEEEEEKS, och Eeva!" (Eeva var min gamla lärare som jag hade på tunaskolan & borgmästaren, och NU!:( Cry me a fucking jävla river.
Kan glädja mig åt att det är jävligt sköna skoltider, börjar 08,30 varje dag & slutar typ halv 3, och nu i dom här första veckorna kommer jag sluta typ 11! :p NAJS!

Jobbar och står i, jobbar stäning, hem sen fort som fan, lägga mig å sova & sen upp och jobba imorgon igen, MÅSTE skippa skolan imorgon för att dom har för lite folk! men vafan, det tackar jag inte nej till!

Får lönen på fredag, jobbar till 6, cykla fooooort som fan till stan & hitta mig något att ha på mig på kvällen,
giiirlsnight @ Ollis place!
Åker nog till Sthlm på tisdag, YEAH FOFAN va roligt! Hälsa på min älskade morfar, shoppa, grönan med mina bästa vänner = Sanna & Olivia.



Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0