ännu en vecka.

JAAAAJAAAAAAAAAAAAAAA MIN MAMMA KOMMER HEM PÅ TISDAG!
Behöver inte vara ensam nå mera, fan så glad man kan bli! en som lagar mig mat när jag kommer från jobbet, en som tvättar mina kläder, en som gör allt för mig! Jag älskar dig mamma!

måste stääääda som en jävla TOK alltså ikväll/natt, blir nog en jääääääävligt långnatt skulle jag tro,
ska upp på ett möta 10 , så lite pigg måste man ju vara iaf, sen efter det så åker jag till Kalix!
till min sanna!;)

kommer tillbaka på onsdag någongång , då blire att ladda inför helgen! gryyymt jävla kul kommer det bli!
är såååååå peppad sååååå peppad, sååååååå JÄVLA peppad så ni anar fan inte!:)

har förövrigt stoppat löshår, riktigt najs! förutom att min vanliga hårfärg är gul/orange/vit/blont! YE-HAAAAAAA!

ska åka ner till morfar i slutet av augusti, om jag inte far när de är thevoice festivalen:) skulle vara riktigt najs!'
skulle behöva det iaf, sen ska jag också försöka klämma in en utlandsresa, till bulgarien!

fast jag kan ju börja men LK så får jag se hur mkt pengar jag har kvar:b


nu ska jag hem & städa och sen sova! seeeeeeeeeeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0