Du & jag!

jag gråter. hjärtat svider. det gör ont. du finns inte där längre.
jag skulle behöva ringa dig, ringa till dig, som jag alltid gör när du inte har varit med på sakerna dagen innan.. men det går inte, du finns inte kvar där längre. och nej, hon är inte död.
du & jag, vi är inte bästa vänner längre, bästabästa vänner, inte ens vänner, inte ens kompisar.. du finns inte där längre.. det gör ont, så förbaskat ont..
hur ska jag klara av att kunna gå förbi dig på skolan utan att stanna & prata & tjorva?
det gör så ont, men det måste funka. det måste..
jag gråter ännu mer.. det var inte såhär det var tänkt att bli, jag saknar dig. 
du sa att du aldrig skulla lämna mig & jag sa detsamma.. varför blev det såhär då!?
fanfanfanfanfan, vill bara springa ut i skogen & skrika ditt namn & att jag saknar dig & älskar dig, och du är min bästavän! det gör så ont, ontontontont! jag älskar dig..


Svar från Josefin Nilsson.

                           
Tårarna rinner, men jag vet inte vad jag ska göra.. Alla minnen finns där, tänker tillbaka och ännu några tårar rinner nerför min kind. Hur gör man som i filmerna? "och alla levade lyckliga i alla sina dagar".. vet att det här inte är det sättet iaf. Men ingen av oss vet hur man gör det där perfekta slutet och en bra början för ett fortsättningen.. Vill, men det går inte.. Var kom felet? det gick fort, för fort.. men du ska inte tro att jag inte bryr mig om dig, skulle aldrig ske.. Älskar dig trots allt Paulina!


Jag älskar dig minbästabästavän! Du har allt som behövs!Du är mitt hjärta, min själ, min själsfrände, min bästa vän, min guldklimp!
Du är verkligen bäst!

Hur ska vi göra för att det ska funka igen?
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0