Jag ljuger sååå jävla bra!

Jag står utanför, ensam med en längtan att få komma in.
Vad gör mig annorlundare än dem?
Jag försöker smälta in i mängden, testar olika kombinationer, ser mig som en annan..
Önskan blir inte uppfylld.
Tiden går medan jag går en helt annan väg, varför får inte jag komma in?
Jag är ju bara mig själv..



Alla tror att jag mår så bra men...
Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra, som jag sa när du ringde idag.
JAG LJUGER SÅ BRA!
Oh jag ljuger så bra..

Jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar, sagt upp ditt hyreskontrakt.
Och talat om för alla mina vänner att sista kortet är lagt.
Oh, går du omkring och tror jag är förtvivlad och tänker på dig?

Jag ångrar mig, ha! det kan du glömma.
Om du vill veta, jag har slutat drömma.
Jag sover lugnt i min säng.
Oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se, JAG överlever utan dig!

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill,
se en skräckfilm och sen kan jag somna igen, utan dig tätt intill.
Har min tidning ifred, och en säng som är bred. Så bättre kan ingenting va.
Jag har allt jag som jag sa, när du ringde idag.
OH jag ljuger så JÄVLA BRA!

Du kanske tror, jag ligger här och gråter, men baby där har du fel.
MM, mister en så står där tusen åter.
Jag går och shoppar & dricker dyra dricker, och jag tänker bara på mig!

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill,
se en skräckfilm & sen kan jag somna igen utan dig tätt intill.
Har min tidning ifred och en säng som är bred, så bättre kan ingenting va.
JAG LJUGER SÅ BRA!

Men ibland är det svårt att va stark inte följa sitt hjärta, och inte skicka nått dumt sms,
att jag SAKNAR dig sååå.

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill.
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen, utan dig tätt intill.
Har min tidning ifred och säng som är bred, så bättre kan ingenting va.
Jag har allt som jag sa , när du ringde idag.

OH, JAG LJUGER, JAG LJUGER SÅ JÄVLA BRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0