mrs lonely.

klockan är 04.26 och kan ej sova. borde egentligen sova nu, eftersom jag ska upp & jobba 12 imorgon..
alla mina tankar snurrar runt i huvudet, ska jag eller ska jag inte? ska jag ta tillbaka det eller inte?
hurfan ska jag veta vad som är rätt? behövs nog stängas av för ett tag...

känns som att jag inte har någon fritid alls, jobbar som ett arsle, är inte van att jobba såhär mycket.
tur att jag är ledig några dagar i veckan, vet inte annars hur jag hade orkat med..
har fortfarande ont , ont som fan!

har brutit kontakten med min bästa vän, eller brutit och brutit, ett uppehåll iallfall.
det svider.. hoppas allt blir bra trots allt iallfall, och att vi blir lika tajta som förut, my wish!

var i pajala förra helgen, det sög! det totalt sög.
Du med ett stort D var där, med en annan tjej. andra gången jag ser dig med en annan tjej, och det gör
verkligen ont.. hoppas det går över iallafall.. snarast!

känner mig som mrs lonely, rakt igenom faktiskt.  hade det inte varit för Olli att hon var i Luleå, så hade jag skitit i jobbet & farit till Stockholm istället, till min underbara morfar, god i miss him.. alot! 
ensam i luleå, mamma & syster har övergett mig totalt & stuckit dit ner, och far jag till Kalix så är jag ensam där också, pappa är i dalarna nämligen..

känns bra att jag & pappa har fått en bra relation till varandra, känns som att jag håller på att bli vuxen,
och inte behöver bråka om olika saker. känns skönt.
ett minder problem i min hjärna iallafall..

har också flyttat till Luleå, men attans så jag saknar mina kompisar i Kalix, tur att det bara är 7mil ifrån..
och tråkigt att ingen flyttar till hösten, att alla ska stanna kvar!

skulle behöva åka till Kalix någon dag i veckan & fira Inki, kanske det blir en liten tjejdinner med alkohol & roligt,
det skulle inte sitta helt fel..

solen börjar skina ute snart, fan att jag jobbar hela dagen.. ser ut som ett lik, lika jävla blek,
får börja nöta solarium & brun utan sol.. så jag kommer ifatt mina kompisar..

borde förövrigt börja snusa mindre, snusar typ en dosa om dagen & det är inte bra..
det blir väl också bra , någongång framöver.

ligger i soffan hos Jenny,micke & alicia, är orolig över ifall dom skulle vakna snart..
skulle bli ett jävla liv då. whatever..
dagen har inte bestått av så mycket, jobb, promenad, grillning, lekt & tittat på Dora typ 5gånger med Alicia..

satan va jag har klagat på allt nu i bloggen. men vet inte nå roligt som jag ska skriiiva..

btw, såg nyss en 17årig tjej på lunar från Kista som hade tagit livet av sig igårkväll,
det är hemskt ur unga människor tar livet av sig ofta..
medans jag ändå skriver om döda, jag jag passa på att skriva att jag saknar Johan..
Johan, min, mina systrars, min mammas solstråle rakt igenom,
som en dag tog livet av sig! - JAG ÄLSKAR DIG, OCH SAKNAR DIG!

ett test, har lite och göra så.
Tio första;
Första bästa kompis: Ingen aning faktiskt.
Första kärlek: Typ Daniel på dagis.
Första husdjur: Katt, alex
Första semester: Bulgarien , Sunny beahc
Första jobb: Typ Diva, men om man ska räkna med lön å sånt blir det Mcdonalds.
Första köpta skiva: Spice girls
Första riktiga kärlek: hemligt!
Första piercing: Öronen, sen näsan, sen tungan sen läppen!
Första konsert: typ Markoolio

Nio sista;
Sista alkoholdrycken: Bacardi breezer & minttu.
Sista bilfärd: idag, till hertsön.
Sista filmen du såg: The break up 
Sista ringda telefonsamtal: Olivia
Sista bubbelbadet: Hos syster ikväll.
Sista spelade cd: Lyssnar aldrig på skivor, bara mobilen.
Sista kyss: det är hemligt, men för 3dagar sen.
Sista gången du grät: Igår.
Sista måltiden:Korv med bröd.

Åtta har du nånsin;
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, aldrig.
Blivit arresterad: Men näe.
Blivit kär vid första ögonkastet: Det har hänt.
Fått ditt hjärta krossat: Jajamän
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Aldrig, tänker inte göra det heller.
Haft ett one night stand: Ja.
Busringt till nån: Det har väl alla?!

Sex saker du gjort idag (ingen speciell ordning);
1. Jobbat 
2. Cyklat
3.  Promenerat
4.  Badat bubbelbadkar.
5.  Lekt.
6. Sett Dora.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning);
1. Vännerna
2. mobilen.
3. datorn, så man kan se filmer!
4. Stockholm
5. morfar, jag älskar min morfar!

Fyra personer du kan berätta allt för;
1.Sanna
2.Olivia
3.Jenny
4. Ewelina




Tre val;
Svart eller vit? Beror på. Mest svart!
Sommar eller vinter? SOMMAR HELT KLART!
Choklad eller chips? Beror också på..

Två saker att göra innan du dör;
1. Miljonär!?;D
2. Ha en frisör/make-up salong!

En sak du ångrar;
1. Att jag gått helt fel väg allt för många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0