nere..

var nyss på bio, såg Harry Potter. var rätt Ok..
får dåliga minnen av en biograf. tänker på dig, åter & åter & åter..
som sagt, hur ska jag göra för att glömma!?

känner mig nedstämd, var inte såhär innan bion.. vafan, muntra upp mig någon!

tänker på lägenheten, tackade nej till den.. gjorde jag rätt eller fel?
ska jag bo i Luleå eller Kalix? egentligen inte så svårt val, eftersom Kalix är en skithåla, rakt igenom!
pappa vill att jag ska bo hos han i kalix, mamma vill att jag ska bo hos henne i luleå..

sitter och lyssnar på Goo goo dolls - iris, bättre låt får man fan leta efter!
får gåshud av att lyssna på den, så sjuuuukt kung!

gav just sanna förslaget att vi 2, hon och jag, skulle gå ner till campingen och grilla. fårse vad hon säger om den saken.


nu ska jag få mig på bättre tankar, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0