:/

Jadu, Johan! det är otroligt att det har gått 5år sen du lämnde oss!
Det är en otrolig sorg som jag bär på, vill bara att du ska komma tillbaka så jag får krama dig en sista gång & säga hur mycket jag älskar dig!  Du fattas mig så otroligt mycket!
Jag vet att du finns med mig i alla stunder & när jag behöver hjälp!
Skulle verkligen vilja ha dig i mitt liv just nu, när det är svårt hemma med pappa! Och mamma behöver dig Johan!
Hon behöver dig jättemycket nu, du skulle bara veta allt som har hänt!
Juldagen är verkligen min västa dag i livet! den dagen då du försvann & vi fick inte ens komma på din begravning!
Fick inte säga ett sista hejdå åt dig! Det gör så ont! Har så mycket att berätta för dig, som har hänt med familjen/killar/skolar, ja allt! Du skulle inte tro att det var sant det sa jag då!
Tårarna rinner, du var nog det bästa för våran familj! Mamma,petra, fanny & jag saknar dig så olidigt!
Mina tårar rinner ännu mer, jag älskar dig, du var världens bästa låtsas pappa!
JAG ÄLSKAR DIG & jag behöver dig i mitt liv för att kunna fortsätta!
har kämpat tillräckligt utan dig, och nu inatt när jag saknar dig som mest så vill jag att du ska komma och ligga bredvid mig i min säng & stryka mig i håret , pussa mig på kinden & säga godnatt stumpan, älskar dig syns imorgon! som förut!


 
Och inte för att glömma Tomas, min granne som inte ännu längre lever!
Det är ofattbart att folk bara få gå & döi så tidig ålder!
Lider med Susanne & Jimmy!




nu ska jag försöka sova, fårse hur det kommer gå! :( fan å, jag saknar dig Johan! Det bästa , ÄLSKAR DIG!
JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG! Nu hoppas jag att du vet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tvivlar dock starkt på att du överhuvdtaget kände Tomme !

2007-07-26 @ 22:51:40
Postat av: Till äckelMalin

Vafan är ditt jävla problem? När fan har hon sagt att hon känner henne? Är du jävla cp eller? ÄckeLLLL!!!

2007-07-28 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0