fyfan vilken helg!;)

Fyfan vilken jävla helg alltså!:pUmeå foevvah!

Började med att vi tog bussen vid 10, folk som satan på bussen:p
när vi kom fram var vi så hungriga så det blev MAX sen lite shopping, köpte ett skitsnyggt linne, öronhängen & concealer, skitkraffs;p
for hem till Petra, där vi snyggade till oss, spelade nå tvspel, som man rör sig, kommer inte ihåg vad det hette, lite alkohol intag , sen där vid 2300(lite sena) började vi promenera mot Ålidhem, där var det FOLKSOMFAN!
hade skitkul, hann även träffa Viktor:)
blev inte så sen kväll:p

lördagen blev det en massa shopping! eller iaf för Sannas del:p
blev å käka på MAX igen.. lite less! Sen på kvällen for vi till Nydala till Viktor & gänget, festade hårt där, jävligt kul må jag säga!:p Promenerade från Ålidhem till Tomtebo, som i nyktertfall brukar ta 20min, men för mig & Sanna tog det 1timme, så jävla härliga!

söndagen var vi helt jävla utslagna, helvete så dåligt vi mådde:p
medans vi väntade på att Petra & Sara skulle vakna så gick vi ut å la oss på gräsmattan & pluggade;p
beskrev ett snabbt samlag, som löd såhär; " mannen stoppar in sin penis i kvinnas slida, gör några juckövningar, får orgasm/utlösning - SOVASLUT!:D bra jag är;) men det skulle vara kort!
när P&S hade vaknat så tog vi oss en långprommis till sjukhuset, bussen till stan för att käka bakispizza i parken!
jävligt mysigt!:)
sen bestämde jag & Pia oss för att bada, så vi ringde Jens & någon annan snubbe, så vi for iväg:p
blev inte mycket badande, så äckligbotten:p Så vi for till Maxi & köpte en massa flott, såg film:p

har idag suttit på bussen, helt jävla döda! bakis som några jävla sär, och vi fick sitta i bussen i 7timmar, stackars oss!:p

varit en jävla trevlig helg, och det lutar mot Ume till hösten:)
Tack Sanna & alla andra!

image7


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0