Helgen! (skrev det igår, men det publicerades idag:))

yeahyeahyeah,
klockan är nu när jag påbörjar detta första inlägg 02,30.
jag skulle behöva lägga mig ner & sova en liten sväng:)
skulle vara übergskönt, efter som att jag har fått så lite sömn efter allt som har hänt:/
har räknat ut att jag ungefär har sovit 3-5timmar på 5dagar.
not så much..

kvällen har inte varit så händelserik:p
kom från sanna vid 21, fick ett trevligt samtal, hoppade in i duschen efter det. var klar ungefär vid 22,
sen så(ni vet hur tjejer är) när klockan är 23,30 ringer det & frågar vars fan jag håller hus:p
då hade jag sminkat klart mig & klätt på mig & skulle börja med håret;p
jag stressar som ett psyke, sen när jag VÄL kommer med pappasübergheta vespa till Grytnäs,
så ska dom på lillahotellet. lyckad kväll!
här har jag stressat som en jävla idiot, sen när jag väl kommer dit så far dom.
tack för det!


hursomhelst, ska berätta lite om gårdagen också.
öhm, vad gjorde jag!?
kom till kalix där vid 8 på kvällen.
for till Ew's place & gjorde oss klara, sanna & vicko kom dit:)
jag,vicko & ewe for till risön, där Kajsa hade fest,
var inte så mycket folk där, så vickos kära pojkvän hämtade henne, jag åkte hem med natta & ewe stannade.
och vars sanna var är TOTALYsecret;)
for hem, nötte dator som ett jävla CP, tills ewe ringer & säger att hon är på väg hem,
sen kom jag även på att jag skulle fara till Öberg som var på näsbyn & lämna ett legg åt han.
men det var så satans kallt så det SKET vi i;)
ew for hem & sov, och jag for hem & kollade på SuneJul;)


nu är det ljust ute, är nog påtiden att jag tvättar bort sminket & gosar ner mig i mina 10kuddar & somnar till beck - advokaten:)
   image2



image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0