18november.

klockan är snart fem, kanske jag borde sova när jag har match imorgon!?
saken är den att jag är SKITtrött, men när jag väl lägger mig i sängen så kan jag inte sova..
vider och vänder på mig som nå jävla cepe, och av det så får man myror i brallan så jag satt mig framför älskade dator och skriver ett blogg inlägg.

kvällen vart nog inte som vi (jag&sanna) hade förväntat oss, iofs så hade det inte gjort mig hur den än blev, för jag är äckligt bakis. nåja whatever, vi såg high school musical, ZAC EFRON är så jäääävla het!, när den slutade var klockan 8, snabbade mig 'hem' och duschade, tog på mig kläder,sminkade mig, fönade och plattade håret.
snabbade mig upp till sanna igen, började dricka lite, drog ner till min granne, vi förfestade (som alltid, och roligt är det), dom for på hotellet, vi stannade kvar, sanna somnade, jag drack & sen for vi hem strax efter 3..
min syster hade låst ut mig, så nu är hon CEPE på mig för att jag ringde och bankade på henne ruta, fick ett sms av henne " asså håller du inte käft med dom där tagenterna så stryper jag dig" kommer nog inte våga vakna upp imorgon, för då står hon vid min säng och ska döda mig med en yxa eller kniv eller något.
bilder från igår läggs upp på min pix när jag orkar, och innan jag åker till lule, så det blir imorgon någongång..

nu ska jag nog lägga mig i sängen, igen och försöka sova..
Godnatt Sverige (iofs så sover nog hela sverige redan, bara jag och min kära msn-polare Fegon som är vakna,även fast han inte är inne på msn nå mer, men han ringde mig nyss, så jag vet att han är vaken!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0