5novemeber.

Nu är det fan snart vinter och jag tror att jag ska ta livet av mig på riktigt!

Har börjat med mitt nya projekt, anorexia blev det.. Känns bra eftersom en nära till mig har haft det.
Får hoppas på att det går bra, och den där gången ska jag verkligen satsa på projektet och inte sitta och nöta bloggar!  Plus att jag har fått en som kan föreläsa lite om anorexian när vi ska ha redovisning.
Fick även se hur mitt förra projekt gick, kommentaren var.

"Trots att det var ditt första projekt, så gick det riktigt galant.
Du missade några saker som skulle ha varit med, men du hade det körit den sista veckan, och vi lärare trodde inte att du skulle klara det, men det gick galet bra.
Bengt, Eeva, Karin, Lotta & Annika"

Vart glad när jag såg det =) även om jag hade missat några saker, men vafan!? Jag får ta igen det nu ;)
Nu ska jag fortsätta, slutar ju 12 så, ska blir GAAAALET skönt.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0