9november

Igår när jag vaknade så låg det MASSVIS med snöute, det snöade & det var så vackert.
Imorse när jag vaknade så hade all jävla fittsnö försvunnit och det SPÖREGNADE!
Egentligen hatar jag snö, men det är då fan bättre att det snöar än att det regnar..

Fredag idag & det kommer blir så otroligt skönt med helg, ska nog bara ta det lugnt, om det inte blir lite fest imorgon ;) tycker vi ska styra upp nå riktigt partyyyy nu Ema!
Annars idag blir det nog bara att toppa till Ollis hår lite, käka tacos & ta det lugnt.


Projektet går finemangens, har hunnit jättelångt & anorexia är ett väldigt intressant intresse!
Så jag får hoppas på att jag får mer än MVG på min uppsats!

Nu har jag inte tid att sitta här mera, Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0