jävla fittjobb.

Hold on, little girl
Show me what he's done to you
Stand up, little girl
A broken heart can't be that bad
When it's Through, it's through
Fate will twist the both of you
So come on Baby, come on over
Let me be the one to show you




är på jobbet, börjar jobba 9. åh skulle bara vilja ligga hemma och sova, det skulle vara så galet skönt.
funderar typ på att lägga mig i kåma eller något, typ gå i ide..
jobbade stängning igår, det gick väl hyfsat, synd bara att kvällen inte slutade som den skulle... det slutade med att jag gick hem från donken typ tjugo över ett, gick fort som fan att gå hem, på typ 20min!?
skolan börjar imorgon, har inte varit där på 3veckor, så det kommer kännas imorgon när jag ska stiga upp, eftersom jag EJ är en morgonmänniska, sen ska jag börja med mitt nya projekt, vafan ska jag skriva om!? Mcdonalds? Nån som har nått förslag, skriv det då, behöver fantasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nåja, jag har inte så mycket att säga med mitt liv förutom att det suger!


Build up your confidence
So you can be on top for once
Wake up, Who cares about
Little boys that talk too much
I've seen it all go down
Your game of love was all rained out
So come on baby, come on over
Let me be the one to hold you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0