träningsvärk!

har en GRYMGRYMGRYYYYYYYYMträningsvärk från igår. märks att jag inte har tränat på länge!
men nufan, nu blir det andra puckar och jag kommer vara fitt som ett djur när vi ska till Spanien;D
i'm back from Kalix=där det händer(NAT), kom redan halv 8 imorse, fiiifan va jobbigt det är att åka så tidigt.
men som tur är så fick jag Emmelie bredvid mig på bössen =)

snart slutar jag.. eller snart och snart, då ska jag gå ner till Olivia, och invänta Ericccci & Elino!
vi ska tjejmysa och se one tree hill ( förmodar jag)..

funderar på att beställa löshår nästa vecka när lönen kommer, eller det beror på hur mycket jag får i lön, MEN...
den här gången blir det slingor, inte nå jävla tränsar ;p
kommer nog bli hur niiiice som helst!


btw, så går skolan skit bra just nu:)


/Kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0