3oktober.

Fyfan va kallt det börjar bli ute nu, höll på att dö när jag gick hem från jobbet tyyp halv 12igår ;/
Jag hatar vintern! Ska flytta utomlands nu dirr! Någon som vill joina?

Går fan inte bra för mig i skolan nu alltså. Gör allt annat än att göra med mitt projekt, och det ska vara inlämnat nästa fredag, har jag kommit långt ? Nej! Skrivit typ 9sidor. bläääskit..

Var och tränade småflickorna igår, undra hurfan dom kommer blir bra ?
Dom kan knappt passa bollen till varandra, och när dom spelar vet dom inte ens hur dom ska stå.
Efter deras träning, var det jobbet dirr. Hände inte så mycket där..
Trodde att vi skulle få värsta ruschen efter hockeyn men inte det, bombade skåpet med ungefär 30chees,20ham, 7bigmac, 3hot´green , något less man vart.

Åker till Umeå iaf nästa fredag, blir borta i 3veckor, ska bli hur underbart som helst :)
Är verkligen less denna stad nu, så att komma bort blir inte helt dumt :)

Nu ska jag f-ö-r-s-ö-k-a jobba med mitt projekt.

Önskar det vore du & jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0