Tisdag 9oktober.

Fittsatansväder, kan det inte bli sommar så vi slipper vintern?

Jag mår väldigt bra faktiskt :) har inte mått såhär bra på länge faktiskt, känns underbart :)
Sitter på jobbet, och ska jobba till 00,45, är riktigt glad över att vara på jobbet, vet inte varför :p
Borde inte vara det med tanke på hurlite jag har sovit inatt!
Sen var jag även död imorse, mamma fick tjata på mig i en halv timme, känns riktigt najs!

Ume on fredag, ska bli underbart att komma bort lite :) Tänkte åka till Sthlm direkt efter praktiken, men nej!
Luleå spelar hemma mot Djurgården, och det kan man fan inte missa!
Så underbart att få se lule krossas mot Djurgården, yeah!


Har förövrigt blivit jätteförkyld sen igår kväll, nyser och har ont i näsan/bihålor, men lika glad är jag för det!

Nu ska jag snoka vidare, sen jobba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0