Umeå/stockholmo!

Allt började med att förra fredagen så åkte jag till Umeå, riktigt kul faktiskt var det.
Käkade potatisgratäng med kyckling, underbart!
Sen har jag jobbat på WILLY:S hela veckan, fyfan vilket skit jobb.
Fick städa,städa,städa och åter jävla fucking städa.
Men på torsdagen ändrade jag praktikplats, ringde runt till en massa dagis här i sthlm, och fick ett på Djurgården :)
Så igår satt jag och slet på en buss från 8,20-18,05. Enbart jävla fittigt tråkigt alltså!
Satt ett fyllobakom mig i bussen, svepte öl, lyssnade på högmusik, pratade om polisen och knark, och med någon annan jävla miss jersy, HON PRATADE MED SIG SJÄLV! Jävla fittskalle på henne!

Idag har jag hör och hämpad varit ute å gått 1mil! Riktigt stolt över mig själv:)
var även och tittade på där jag ska ha praktiken. yeah!


grattis till att du är en sån stoooooooooooor jävla idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0