Fiiifan

Vad tråkig hockeyn var igår, 5-2 till brynäs . Dåligt som fan! Lika bra att alla Lule-hejjare börjar hejjar på Djurgården ist :)
Efter hockeyn var det " efterhäng" hos mig, Anton, Ante, Mange & Olli. Wede var så tråkig å åkte hem :p
Åt massor med mackor & drack te, var ändå rätt mysigt :)
Blev en sen kväll igår, orkade inte upp imorse nästan, ville bara sova vidare.
Nu sitter jag på skolan och håller på att somna, funderar på att sno någons soffa och lägga mig å sova till min sköna musik!
Fick inte min lön igår, VARS fan håller den hus!? Min FEEEEEETlön, och jag som skulle vara Richasabitch igår, men inte det:/
Nu ska jag sno någons soffa, eller typ lägga mig över Olli, för mina bihålor spräääängs och jag dör(känns det som),
iofs så slutar jag 12, eller har lunch mellan 11-12, sen är de Skoljoggen som jag inte kan vara med på, känns skönt eftersom det SPÖregnar och jag HATAR regn, verkligen hatar det..


Ihelgen blir det nog att ta de lugnt, VILAVILAVILA!
Mamma jobbar hela veckan så är ensam hemma, någon som vill joina mig ?
Hör av er, för jag kommer ha GRYMTtråkigt. Om jag inte åker till Hertsön och chillar där :) Skulle vara rätt naaaajs!


Nu ska jag sno någons soffa i 10min, sen har jag rast, då ska jag ut och röka för jag är grymt röksugen & jag har inte snusat på 2veckor, och det känner jag mig RIKTIGTstolt över att jag inte har gjort.


Jag älskar dig baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0