Fredag :)

Idag är det fredag & om nån timme så är det helg :)
Har tagit ett pass imorgon 12-15, så det ska jag jobba, ska ändå bli rätt skönt att få jobba, men frågan är ju hur jag kommer att må på kvällen eftersom jag orkar knappt gör något :/

Ikväll blir det chill kväll, ska typ se IDOL & se film, äta massor med godis å sånt, med mina älsklingar :)
Ska blir jävligt skönt. 
Plus att jag är ensam hemma, och det vill jag inte..

Var på stan igår och inhandlade lite saker, skulle klippa mig, men då hade jag 3gigantiska tover från mitt äckliga löshår, och det tog 45min och ta ut, så fick en nytid idag :) Hoppas det blir!
Sen vid 9, var det kaos nere på VILA, så fick hjälpa mamma och Elin och röjja till där, hoppas jag får något fint för det ;)
Har rast och jag börjar om 3 min, och då har jag SUUUUGmatte..

Smsa mig, jag behöver muntras upp!

Btw, jag tycker att jag är lik Ferige idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0