Jag vill att "pappa" ska komma tillbaka!

Alla dagar bara rinner förbi. Så länge sen vi sågs sist.
Så mycket du inte fått vara med om i våran uppväxt.
Fan så jag saknar dig. Mina tårar rinner, och mina knän viker sig när jag tänker på att du är död.
det är så jävla jobbigt just nu, jag fick inte ens säga hejdå. eller komma på din begravning.
det gör som jävla ont inuti mig. så jävlajävlajävlajävla ONT!
det river verkligen i mig, jag kommer aldrig få träffa dig nåmer.
min "pappa", min förebild, han som jag tyckte mest om i hela världen.
jag hatar din mamma och pappa, jag hatar dom.
det är deras fel att du är död. deras jävla fel!

jag skulle bara vilja att du kommer tillbaka, jag vill det så jävla mycket.
jag orkar inte tänka nåmer. vill stänga av mig totalt.
min hjärna vill inte tänka. vill och orkar inte längre, det går inte endag utan att jag saknar dig.
skulle vilja vakna upp imorgon, och hoppas på att allt är en dröm - att du kommer tillbaka till oss!
för det är det jag vill mest i hela världen.

Jag älskar dig! och snälla, väck mig från denna mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0