Måste skriva..

om min dröm som jag hade inatt ;p
Jag & Anton gick hand i hand till Ayon för att tattuera oss, jag skrev Paulina med kursivstil på handleden, och anton gjorde stjärnor på brösten. Jag var så nervös så jag höll på att kissa ner mig så rädd jag var, Anton höll mig STENhårt i handen, men när hon väl började så gick det hur bra som helst ;p
Sen när jag vaknar ropar jag " Smakligmåltid"... Hejja mig!

Sitter på skolan, lyssnar på THEVOICE OF HIPHOP AND RnB och skriver blogg och sitter på MSN,
skulle egentligen behöva leta mermermer fakta till mitt projekt, men det är så jävla jobbigt och fattar NADA!
Snart är det rast, då ska jag gå och köpa mig en ISKALL colalight, så jag klarar mig ändå fram till lunch..

Var och såg på mitt gamla lag igår när dom hade träning, fan va sugen jag blev att bara ta en klubba och hoppa in och börja spela med dom.. Hade tänkt att börja spela med IBKLuleå, men det skiter jag i & pendlar och spelar med kalix :)
Börjar träna det nyalaget nu på tisdag, 93-95:or, ska bli hur jävla roligt som helst!
Måste bara hitta till bergviksskolan:p


Tog ledigt från jobbet i helgen för att kunna ta det lugnt och bara ligga och vila..
Kände att jag måste det, för jag blir helt slut efter en skoldag alltså..


Nu ska jag msn;a klart och sen gå på rast, önska mig lycka till idag!
Det behöver jag nog, du kan smsa mig och önska mig lycka till idag - 0730523847.

CyA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0