Mycket att göra!

Sitter på skolan, och har skit mycket att göra! Men jag orkar verkligen inte göra det, så jäääääävla jobbigt alltså!
Hittar inget på internet om det jag ska skriva, och får aldrig någon jävla intervju med någon frisör & har aldrig tid till det heller..
Plus att inte skrivaren funkar & det gör mig dum i huvudet!
Vill sluta nunununu!

Var och jobbade i söndags första gången på typ 1 och en halv vecka, fyfan va tungt.
Var tänkt att jag skulle jobba nu i helgen, men jag orkar inte, blir helt slutkörd & kommer aldrig att bli frisk!
Så då tänkte jag åka hem till pappa och vila mig lite! sweet..

Slutar typ halv 3, åker DIRR till Hertsön för att skriva lite på projektet, innan jag ska hämta Alicia på dagis och var med henne tills Jenny kommer hem, hoppas för gudarnas skull att hon inte måste jobba till 7 :/ För då dör jag!
Ska skriva på projektet som FAN ikväll alltså! Måste ha klart det, men jag orkar inte ;s
Ska sova över hos syrran också, fyfan va najs!


Färgade håret mörktbrunt igår & tog ut löshåret, FIIIFAN va skönt alltså!

Får FEEEEEETlönen på tisdag, då är jag rik som en jävla brat på Östermalm! (nääääästan)
Då ska jag beställa klipptid & köpa mig ett par SKITSNYGGA Levisjeans, och sen spara till Stockhoolm!



Nu måste jag ta tag i mitt arbete - BYE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0