Snodd lista!

Namn: Sandra Paulina Larsson
Födelsedag: 10april
Hemstad: Kaaaalix!
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brunt med nån blondslinga
Längd: 1,69
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Biter på naglarna
Stjärntecken: Vädur
Sko stlk: 38 ibland 39
Är dina föräldrar skilda: Ja, tack gode gud för det!
Skor idag: Vita sneackers med guldsaker!
Din svaghet: Har väldigt lätt för att bli arg, för arg
Dina rädslor: Förlora mina närmaste
Mål för det här året: Få jättebra betyg!
Mest använda fras på msn: typ, hej ;D
Det första du tänker på när du vaknar: Jag orkar inte stiga upp!
Dina bästa kännetecken: Jag vet inte?
När går du och lägger dig: Typ vid 11-12 när det är skola, och helgerna är der olika.
Mest saknade minne: Kommer inte på något, har för många..

Favoriter

Färg: Grått & lila!

Mat: TACOS! eller köttbullar med spaghetti
Sport: Innebandy
Djur: Hund, katt
Glass: PIggelin eller twister
Godis: Hmm, mest choklad
Affär: Gina tricot & carlings!
Sallad: Kyckling.
Skådespelare: Chad Michael Murray
Låt just nu: Fall out boy - thanks for the memories
Bokstav: ?
Nummer: 2
Tuggummi: Extra
Helgdag: Jul
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Colgate
Radiostation:
The voice, rix fm
Parfym: Victoria secret
Doft: Sunsilk - cocos!
Kroppsdel på motsatta könet: Ögonen tror jag

Vad vill du bli när du blir stor: Frisör och makeup artist

Hur vill du dö: Skjuten

Turn ons:
När folk är glada!
Turn offs: Sura mensjävlar m.m
Vem av dina vänner är mest lik dig: Sanna
Vem är högljuddast: Magnus
Vem får dig mest att skratta:
Det är typ alla
Vem har du känt längst: Oliiivia 
Vem är blygast: Fanny

När grät du senast: Lördagsnatt, saknade Josse.

Vad är den bästa känslan i världen:
När man har längtat efter någon, och så träffar man den
Värsta: Besvikelse
Vart vill du bo i framtiden: Utomlands!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Ha lättare för skolan
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag är klar som den personen jag är nu

Har du någonsin:

Varit kär: Ja, der har jag.

Moonat någon: Förmodligen inte!
Blivit dissad: Yepp
Rymt hemifrån: NEj, med stuckit
Föreställt dig ditt ragg naken: Många gånger!
Skolkat: Jadå, ungefär hela 9an..
Sovit utomhus: I tält, om det räknas
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja
Varit otrogen: Nej, och aldrig heller skulle jag vara det, dom idioterna borde skjutas
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja
Sett en död männisiska: Nej, för då skulle jag dö själv.
Druckit alkohol: Ja, varje helg typ.
Ätit sushi: Ja, och det är de vidrigaste i hela jävla världen!
Varit på scen: Jaaaa
Snattat: Jo, men bara småsaker
Varit full: Jaaaa
Retats: Bara på skoj nångång
Blivit nerslagen: Nej

Du?

Svär:
Ja, hela tiden typ.
Sjunger bra: Sooom fan! IDOL-2008!
Dushar dagligen: Jo.
Tycker att du är attraktiv: Som fan!
Kommer överens med dina föräldrar: Inte med pappa
Gillar åska: Älskar det!
Spelar något instrument: Hahaha, jag hade spelat gitarr.
Äger en iPod: Nej
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Nej, bara med en massa kuddar
För dagbok: This is my diary!
Dansar i regn: Självklart
Sjunger i duschen: Ja, all the times!

This or that:

Pepsi/Cola: Pepsi

McDonalds/burger king: Donken
Singel/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: Choklad
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Beror på vem som spelar
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: Mtv
Blind/döv: Skulle hellre ta bort mig själv

Kan du:

Gå ner i splitt:
Nej
Skriva med båda händerna: Ja, hur bra det ser ut med vänster är ännu en gåta
Vissla: Bara innåt
Blåsa en bubbla: Förmodligen
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja.
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Ja
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej, aldrig!

Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Sanna

Du pratade i tfn med: Susanne
Msnade med: Steeffo
Du kramade: Olivia
Du skällde på: Kommer inte ihåg!?
Sportade med: Mitt förra innebandy lag

Senast du:

Skrattade:
Nån timma sen
Grät: Lördag
Filmen du såg: Ciao Bella!
Tuggade tuggumi: Just nu!
Drog ett skämt: Nån vecka sen på jobbet!
Sång du sjöng: Big girls don't cry

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka:
New York, är det ett land?
Hur många plattor äger du: Jag vet inte
Hur många kuddar sover du med: 5
Dricker du mjölk: Ja, men bara till plättar
Person du hatar mest: Jag hatar ingen, men ogillar många
Mest använda fras: Skanky hoe!
Tror du gud är en tjej: Nej
Var tror du vi hamnar när vi dör: Jag tror man lever om ett annat liv
Hur många signaler innan du svarar: Några
Vad borde man uppfinna: Hemlis
Är du ett hälsofreak: Nej
Om du fick åka till en annan planet: Ingen
Vad är det värsta vädret: Regn & blåst samtidigt, HATE IT!
Lekte du med barbie som liten: Ja
Hur många betyg har du ig i: Förra året var det många. Iår, INGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0