fredag

har precis slutat jobbet, ska ta och promenera hem och byta om och sen ta en spring tur :) skönt som fan!
sen blir det potatisgratäng med fläskfilé med mamma, mummsi!
sen kanske jag åker en tur till sandra gard och sen kanske utgång :)

en liten lista :)


VEM
Vem är i rummet med dej?
inga i rummet, men går jag ut så är asim, moday, anton, petter, rebecca och annika där ute :)
Vem fick du senast sms av? sandra gard
Vem tänker du på nu? hemlis ;)
Pratade du senast i telefon med? wiliam sundén
Vems hus var du senast i? systers
Sa du senast "jag älskar dej" till? sandra gard
Vem önskar du var med dej nu? han, & sanna
Vem är din favoritsläkting? måste nog bli kusinen magnus, tok-kusinen!

VAR
Var är din telefon?
på bordet
Var är din mamma? och jobbar
Var sover du? i min säng?
Var handlar du mest? Vila ;p
Var fick du tag i tröjan du har på dej? gina tricot
Vart åkte du senast bil? länge sen jag åkte bil, men det var nog eriks lilla bil
Var i ditt rum är du? är på jobbet

VAD
Vad åt du senast?
en kanelbulle
Vad drack du senast? kaffelatte
Vad är det för färg på dina byxor? svarta leggings
Vad är den närmaste saken som är blå? annikas blåa bok
Vad har du på fötterna? sockar och skor
Vad är din favorit färg? allt möjligt, gult,guld,grått
Vilken film såg du senast? high school musical 1, BIG FAN OF IT!
Vad hör du just nu? Dom där ute

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter?
ja
2. Sovit i en annan säng? jajjemensan
3. Hånglat på en bio? jajjemensan
4. Hånglat i skogen? ´jajjemensan
6. Sovit naken? typ varje natt ;p
7. Kört över hastighetsgränsen? joo, med vespa
8. Målat om ditt rum? joo, mamma håller på med det nu
9. Dansat framför en spegel? Yes, I LOVE IT!
10. Fått hicka? Yes
11. Dumpat någon? hmm,joo
12. Stulit pengar från en kompis? Förmodligen inte?!
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Yes
14. Varit i slagsmål? joo
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? jajjemensan
17. Hånglat med en främling? jao, tyvärr
18. Älskar eller saknar du någon? jajjemensan, det gör jag! <3


   I miss u hun!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Inte fan har vi någon kusin som heter Magnus? Eller har jag missat något? :D

2008-04-12 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0