hej hej hallå kära läsare :)

Hej, hur mår ni? Jag mår underbart, dock lite trött =)
Underbart väder ute, och av sol så blir man sååååå HAPPY!

Min kära underbara syster har inkräktat min kära blogg, så måste ta och byta lite lösenord på alla mina saker, typ pixbox,facebook,lunar(inne någon enstaka gång), msn, blogg, mctime, den där fittungen kan alla mina lösenord.
Ändå har jag typ inte samma heller, vette fan hur hon gör!

Längtar så jävulskt tills jag slutar, då ska jag på stan med Elin och Olli, måste ta och köpa mig en mjukglass, gott som tusan och det blir den första för i år.
Är också jätteglad för att jag har hittat en grymtbillig resa ner till Vänersborg, så måste bara övertala mamma lite och invänta lönen : )

Så skönt att vara ledig nu också, har varit ledig igår, och ledig idag, dock så jobbar jag fredag till måndag :/ 
Men det blir ju moneyyy! Så jag kan shoppa ;D

Känns som att jag har hur mycket som helst att skriva, får typ bara inte fram nå vettigt. Ge mig förslag någon!?

Börjar också få lite panik nu över Sthlm, vi har jobb, men ingen lägenhet, vi får bli uteliggare, typ nanna på donken. Har hittat en massa fina lägenheter, men varenda gång vi har ringt så har dom varit uthyrda, känns lite surt..
Iofs så har jag boende, men vill ju som bara inte lämna Sandra.. Men det blir säkert bra =) Man får hoppas på det bästa!

Nu ska jag kolla lite lägenheter, och skriva min spanska uppgift om Alfonso Arau, en spansk skådespelare och regissör :)

Puss alla nära och kära!  (speciellt W) hihi! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0