Lördag

Ska snart börja jobba, men tänkte blogga lite innan :)

Jag mår nästan helt underbart, den 13maj åker jag till Bulgarien med Jenny och Jeanette. Det ska bli HELTHELT underbart! Att få komma bort under en veckas semester, bort från Luleå och Sverige.
Hoppas bara på mycket sol och bad!
Lite synd bara att jag inte kan fara å hälsa på min lilla gulligull! :( Men det tar vi nästa lön.. Hur ska jag klara mig!?

Idag är en sån här dag som jag inte alls vill jobba på, det är underbart väder ute och det är mycket folk på restaurangen.. Jag orkar inte vara social, skulle bara vilja ligga i sängen hela dagen och inte prata.
Åååh! Men jag kan glädja mig åt att jag är ledig ganska många dagar sen..

Nåväl, nu ska jag ta å byta om, sen chilla lite!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaaaaa så härligt det ska bli!!!! Snart bara 2 veckor kvar- håll i slantarna gumman ;)

Kram!

2008-04-27 @ 12:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0