Måndag

Fittigt väder ute, iofs så regnar det inte, men det är dimma och kvaft & det gör så att mitt hår bli lockigt :( Det gillar vi inte!
Måndag idag också.. Kändes nyss som att det var fredag, vad har jag egentligen gjort hela helgen?
Jobbat, myst med mig själv till filmen Hairspray med ZAC EFRON. Han är så jävla snygg, så jag hade lust att kasta mig runt dataskärmen och kyssa han!
Sen har jag även motionerat, sprang 7km igår, hurtigt! Sen for jag till bollan och såg Sanningens ögonblick, helt sjukt program om jag får säga det själv!

Idag åker jag till Kalix efter skolan för att umgås med Sanna och rensa ut mina kära kläder.
 Men det går säkert bra:D

Nu ska jag ta och skriva lite. Hörs sverige!

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0