tisdagmorgon.

Jag vaknar upp hos Sandra Gard tio över sju, råkades somna om till kvart i 8, och då flyger jag upp ur sängen som ett skjut och springer till bussen, ögonen halv öppna, och håret står åt alla håll och kanter. Men det är snyggt, nå så jävla snyggt :p

Kom försent till skolan, fick göra nationella på typ en halvtimme, men det gick bra ;p jag skrev att jag är stolt över min mamma och morfar =)

Äntligen är man ledig i 2dagar, sen väntar typ flera dagars arbete,bla hela jävla helgen, men det kan inte stoppa mig för att gå ut på lördag för det är jag grymt sugen på :) Och jag ska ha med mig Garden, ingen Magma utan S.Gard.

Nu ska jag ta och kila ner till bilden och göra klart min M.M bild :) det blir jättebra, jajjemensan!

Ha det bra sverige tills nästa gång! :)

Kommentarer
Postat av: jack

fy fan, jävla

2008-04-20 @ 00:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0