Förbannad.

Jag blir så jävla förbannad på den där jävla BLONDINBELLA! Yeah sure, hon är säkert en jättebra bloggerska, men efter "attacken" i Italien så har det bara blivit ut tjatat och jag orkar inte läsa hennes blogg mera. Blir bara så förbannad.
Hon blev inte ens våldtagen, hon fick två fingrar upp körda i fittan och fick blod på sina underkläder.
Visst, det är hemskt och sånt ska inte få hända..
Men tänk på alla barnen som blir våldtagna i sina hem hela uppväxten och ingen tror dom!? Det är dom som man ska tycka synd om... Kan förstå om hon mår dåligt efter "attacken", men hur jävla många blir inte våldtagna när dom är utomlands? Varför skrivs det inte om dom i tidningarna? Hon är ju trotsallt en vanlig människa&som alla vi andra i Sverige..
Sånt blir jag ska jävla förbannad på så jag var tvungen att skriva ett inlägg om det..

Nåväl, ligger i elins säng och myser med henne=) hon vid ena datorn och jag vid min dator.
Vi har nyss sett Cleaner, och ska se High school musical 2 nu, sen ska jag föreslå Mcdonalds till middag, sen ska vi nog till jannepanne :) Hihi!!!
Nu längtar jag lite till skolan börjar, nya klasskompisar, nya lärare & ny skola, och SJÄLVKLART Elin vid min sida på samma linje!

Nu ska jag dra, tjarrrråååå!

Kommentarer
Postat av: sanna

måste du vara så vulgär i dina ordval? :s

2008-08-19 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0