If you want to get high, you got to move with the flow!

Sitter hos Ollipolli nu, hon är i duschen och efter det ska vi börja med maten, tacos :)
Ska fira att hon har fyllt år, kommer nog säkert bli kul!

Har varit på stan med Frida idag, köpte mig ett par skitsnygga skor från Indiska för 50kr, dom har kostat 299, men då var dom ner satta till 129, sen halva reapriset på det plus att jag fick dom extra billiga! Jag säger bara, I LOVE SHOOOOES!

Imorgon blire party till vi somnar, och jag är TAGGAD till max! Vi ska vara på min terass och förfesta, sen bär det vidare.
Ska försöka ragga upp en bil till crusingen i Pite=) hihi.

nu ska jag fara, hör av er!

puss/paulina!

Kommentarer
Postat av: anonym

Eeeh, du vet möjligtvis inte vad låten heter och artistens/gruppens namn är? :$(aa)

"If you want to get high, you got to move with the flow!"

2008-11-11 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0