JAG TILLÅTER INTE ATT MIN SYSTER FLYTTAR...

Fan också, jag hatar det här.. Jag saknar dig så jag håller på att dö. Killar är idioter, alla är likadana...

Är i Kalix nu och känner lugnet, inget planerat i veckan förutom att kolla när min favvo-Janne spelar fottis på lördag.. Blir nog roligt. Sen blir det nog mest troligt fest. Skönt att dränka sina sorger i alkohol..

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nu. Glöm mig aldrig - jag älskar dig...

Kuken åt fittan åt helvete åt röven åt fanders med allt. Kalix suger rövhål i arslet. Kul inlägg. Jag ska bli modebloggerska och tjäna mer än KENZA & BLONDINBELLA & KISSIE, 30.000 är väl ingenting på en månad, jag ska ha max 60.000, annars blir jag hora i GBG så jag har råd med lägenhet. Fittsyster får inte flytta tidigare än mig.Jag kan ju fan inte vara det efterblivna barnet som bor ensam hemma med sin lillimami. Nej, det tänker jag inte tilllåta. Även om jag måste bli uteliggare och sjunga sånger och uppträda på gatan för att få typ 10kr. NEJ, SÅ HELVET HELLER. JAG HAR BRÅTTOM, HON FLYTTAR OM TYP 10DAGAR, JAG TILLÅTER INTE DET. jag ska inte vara det EFTERBLIVNA BARNET som inte har råd med egen lägenhet och måste bo ensam med mamma och steka burgare på donken, och gå upp 100000kg i vikt för att jag steker burgare.. Annars får jag väl flytta ensam i det fittiga huset som susanne äger i Forsbyn längst ut i ödemarken. NEJ JAG TILLÅTER INTE DETHÄR! PUNKTSLUT! Jag ska skaffa körkort också, fast det går inge bra, men lite bra går det.. JAG TILLÅTER INTE DET HÄR PUNKT JÄVLA FUCKING SLUT.

Nu ska jag hem och dränka mig i toalettstolen och ta med kattungarna. Hoppas ni njuter av det här inlägget!

TJARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FITTSKALLAR ÅT HELVETE.


Kommentarer
Postat av: fal

du är ägd ;D

2008-08-06 @ 02:24:20
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0