just dance

skulle ta med min powerwalk, men jag hann inte långt försen batterijävlarna tog slut..
suck som fan! så jag vände hem och satt mig här. mkt till liv jag har..

igår tog jag och elin bussen till mjökludden, sen gick vi till Janne, i SPÖREGN..
vi såg två filmer, dans filmer, pretty good!
sen gick vi till donken ungefär och mötte frida, som CYKLADE från sunderbyn till stan för att röka med oss,
sen sov dom båda hos mig..
vaknade såg klart high school musical 2, frida och elin for hem, jag mötte Olli på stan, sen hem å se vänner.
KUL JÄVLA DAG JAG HAR HAFT, nooot!

min dator är kontig, för jag har bara internet inne på toan, tog med den in hit för att lyssna på musik när jag skulle sminka mig, sen dess har den fått vara här. inte så fräscht kanske, men jag är beronde.

nu ska jag fara, call me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0