nickelback-rockstar

det är en låt som kommer att stå mig nära hjärtat länge länge...

ligger i Ikis säng med hon å helle, vi har spelat kort, snackat skit och ätit gott..
ska snart börja promenera hem och sova, är grymt slut, pga att jag somnade typ halv 4 och janne ringde å väckte mig halv tolv, sen har jag handlat och varit på stan och sen STÄDAT hela lägenheten.. Usch fy å blää vad jobbigt det var, men nu skiner det som solen.. hoppas mamma blir glad nu när jag har slitit.

jag saknar dig grymt jävla mkt, hade världens underbaraste dröm inatt, DU tog tillbaka mig.. ville inte vakna upp..
ville leva kvar i den drömmen.. fan vad jag saknar dig..

//PAULINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0