one, two, three, four ;)

berättar lite om gårdagen :)

jag och olivia gjorde oss klara hemma hos mig, åt middag, eller det som fanns(makaroner), sen gjorde vi oss klara, när hon hade sminkat klart sig och fixat håret hade jag fortfarande inte ens duschat eller valt ut kläder. Så det blir lite stressat! Blev inte alls det jag tänkte ha på mig,utan det blev hög svart kjol, leggings, pumps, och en t-shirt som jag har klippt som ett linne, blev rikigt snyggt! Synd bara att vi glömde ta bilder. Nåväl, efter många om och men, så bar det iväg till Britta, där det var massa med roliga typer =) Sen iväg till Gammelstad, förfestade lite till där innan det bar iväg till Boden och Westen Farm. Gratis buss dit, kom dit typ 10, hände en fruktansvärt hemskt olycka :( gick in med britta å dom.. sen kom bästi olli och elin =) ska aldrig mer gå ut nyktert i pumps, NEVER EVER in my life! tog bussen hem, JÄVLIGT MKT FOLK och äckliga jävla typer som har stånd och trycker sig mot en.. Äcklig jävel.. Sen natt/fylle käk på max, sen hem till mig å sov med olli å mange.

Nu ska jag prata med olivia. sen gå hem. XOXO/Gossip-paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0