please forgive me, i can't stop loving you.

hej och hå! hur mår ni? jag mår piss, feber, dunderförkyld, hosta, och hes :( dock ska jag inte klaga för jag är hos min goda vän Olivia, har sovit här inatt, alltid lika mysigt om man skulle få bort min hosta =)
hon är i duschen, och sen ska vi äta frukost, eller brunch kanske man ska säga? klockan är ju faktiskt tio i ett,
sen ska vi göra stan osäker, sen hem till mig och fixa oss sen bär det av till G-Stad och vidare till farmen:)
har skaffat en skit snygg klädsel till ikväll, pappas byxor (ser exakt ut som chinos), ljusbruna skor från dinsko(skitsnygga), och en body till det där, dock vet jag inte om jag ska ta en vit/röd randig, korall eller ljusblå :) och sen blir det nå fina smycken till det! DET BLIR NOG UTMÄRKT =)
blir nyktert för min del ikväll, känns skönt. slippa vakna upp med ångest, huvudvärk, illamående.

näe, nu ska jag kila! ha alla en trevlig lördagskväll, för det ska jag ha!
puss! paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0