en jävla lista!

Senast

Du var full: Förra helgen, blir full ikväll också!
Du rökte: 2min sen
Du snusade: Har en inne nu
Du färgade håret: Nån vecka sen!
Du grät: Igår
Du tränade: Igår, om powerwalk räknas?:D
Du solade solarium: Igår ;)
Du köpte nya kläder: Nån vecka sen
Du åkte buss: imorse
Du åkte taxi: jävla länge sen, eller nån månad sen till bergnäset
Du åkte tåg: från Västerås till Sthlm!
Du smsade någon: alldeles nyss
Du ringde någon: Christian, för någon dag sen
Du camade med någon: Cam är för fjortisar ;)
HAR DU NÅNSIN

Hoppat studsmatta: JA! :D
Tagit kort på dig själv: I lördags
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Yepp!
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Neeeeej
Badat mitt i natten: Men ja? Vem har inte?
Spytt för att du var för full: Ja
Trillat när du åkt skidor: Ja
Gråtit till en bok: Jo
Fått IG: Ja... jag gick ut första nian med typ bara ign..
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: När jag var liten ja
Har du haft sex utomhus: Ja
Har du haft sex med någon du haft känslor för: Ja
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för? Ja
FAVORIT

Mat: TACOS!
Färg: Guld, lila, vitt massa
Lukt: Britney Spears - night midnight eller vfan den nu heter :p
Årstid: Sommar
Glass: TWISTER eller MAGNUM!
Alkoholdryck: Cider
Cigarett: Marlboro light
Snus: Ettan portion
Film: Hmm, ni vet nog redan den? Men för er som inte vet, HIGH SCHOOL MUSICAL 1,2,3!
Plats/ställe: Sängen, speciellt när man är nyduschad och har renbäddat, som inatt, gudomligt!
JUST NU

Humör: Happey!
Klädsel: Jeansleggings, vitt långt linne och en vit tröja över.
Smink: Jajemen, foundation, puder, rouge, ögonskugga, kajal, mascara och ögonbrynspenna.
Frisyr: Lockigt
Sysselsättning: Smsar, och hör på spåret i bakrunden
Plats: Soffan
Väder: Blåsigt, kallt, vinter, snö och ja ni vet!

Har just kommit till Kalix, ska ta och göra mig lite fräsch, ska till Josse och bada bastu och bara mysa och dricka lite!
Ni hittar mig i Kalix eller på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0