fest för hela slanten. plus förkylning....

Ska berätta lite om gårdagen..

Började med att fara till Danne, där Elin och dom var, vi drack hejvilt och dansade på som glada barn som aldrig hade dansat förut. Jag hookade upp någon kille från Boden som gjorde mig sällskap ändå till Cleo, där han vart nekad av vakten att komma in, så jag dissade han och gick in till mitt finfina sällskap! Hade sjukt jävla roligt hela kvällen, dock gick det för mycket pengar och jävla ont i fötterna man hade. Tänker på er killar som kan gå i låga skor hela jävla tiden, medans vi går i hiiigh heals med 10cm klack, fyfan för er! Dansade hela natten, och hade så jävlajääääävla roligt med Angeliqa och hennes kompis. Väntade på min syster utanför Magma eftersom vi skulle gå och äta på max, blev tillfrågade att komma på efterfest på kallkällan, men mina jävla fötter klarade inte av det. Syster kom och vi for på max, så jävla lång kö och vi gick hem. Fnittrade oss igenom hela natten åt sjuka saker, dock var hon nykter, så fattar inte vad det var som var så roligt, att hon är dunderförälskad typ!?:D

Idag då, steg upp kvart i tio eftersom min syster sa att rean började 10, skyndade mig på och hon ringer och säger att dom inte öppnar försen 12, måttligt less. Hann gå en sväng på stan och handlade en spetströja och en kofta innan det bar av till jobbet, jobbade 3 YNKLIGA timmar, for på hockeyn, var en period stack hem och sen har jag bara myst ikväll. Det tackar vi för :)

Btw, så kan jag fan inte ha något jävla imunförsvar! Är sjuk tamefanimig hela jävla tiden, och nu har jag fan blivit det igen, ont i hela kroppen och världens dunderförkylning. Ja ni vet, hur man känner sig. Måttligt jävla less man blir alltid...

Nej, nu ska jag ta och slita av mig kläderna och hoppa ner under täcket, och se lite sunes jul, och få min skönhetssömn, NICE!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ofta du är sjuk hela tiden? :p du är aldrig sjuk

2008-12-27 @ 18:18:16
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0