GOD JUL

Först får jag börja med att önska er alla en GOD JUL (lite i efterskott) :)
Hoppas ni alla har haft en underbar dag, med fina julklappar, fint sällskap m.m.

Dagen började med att lega och dega i sängen till baki 13, då jag steg upp och insåg att Kalle börjar om 2timmar, så fick skynda mig in i duschen äta frulle å springa ner till ICA, dock hade dom jävlarna stängt. Nåväl, sen tvingade mamma med mig och syster till kyrkan för att se nå skit, öppna julklappar, äta julmat och se tv och umgås :)
det här fick jag
* Pengar, massor med pengar!
* High School Musical påslakan, hahaha :D
* Mascara
* Nagellack
*Guldig glitter eyeliner.
* Hörlurar till mobilen.
* Chokladask..
Kommer inte ihåg om jag fick nå mer? Jaja, whatever.

har just precis kommit in, jag och syster var och mötte erica, emilia och ida vid munkeberg, gick till bergviken för att tända ljus åt Denise, gjorde verkligen ont i hjärtat att stå där vid tågrälsen och veta att hon har varit kompis med min syster och nu är hon död.. VILA I FRID DENISE MARKSTRÖM (F)

Idag juldagen blir det utgång, dock vet jag inte ännu vart det blir, men det blir väl bra senare mot kvällen :)
Sen är det även 7år sen Johan gick bort, tänker på dig, och hoppas att du hade en suverän julafton i himlen.. Älskar dig och saknar dig....

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 01:40:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0