Gott nytt år!

Förlåt för den dåååliga uppdateringen, men har lixom inte orkat.
Idag är det nyårsafton och jag är fortfarande sjuk :/ Fick hostmedicin igår på sjukhuset, och det BÖR inte blandas med alkohol, man kunde tydligen få sämre andningsförmåga. Men bryr jag mig?! Nej, jag tänker fan inte inleda nya året med att ligga hemma, noway!
Har nyss slängt i en toning i håret, ska hoppa in i duschen snart, sen blir det att åka till Östermalm för fixning och mat hos fröknarna Öhman/Fredriksson :)
Efter det vet jag inte vart det blir att fara, men tolvslaget är vi nere vid norrhamn iaf, sen har jag blivit bjuden på efterfest hos en goding ;) fårse vad tjejerna säger!

Nu ska jag ta och kolla vad jag ska ha på mig, sen duschen!
HA ETT JÄVLA GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0