helgen

Förlåt för den jävla dåliga uppdateringen, men har lixom inte haft tid :)
Kan berätta lite om min helg, i fredags blev det party,började med bastu och vindrickning/cider, mysssiigggt. för er som inte var med så MISSADE ni ÅRETS party! Skulle fara på B4, men det var smock med folk, for hem till Josses lagg, svepte lite vin, sen bar det av till Miika för att snacka skit med han, sen josse - MAT -KAlLT JÄVLA HUS, SOVA SOM EN STOCK!
lördagen, vaknade upp hos Josse lite jävla bakis, trallade ner till storastaden for att äta pizza, sen bara myste vi tills vi kom på att vi ville fara till Boden, vi fixade skjuts av Johan från Boden, men skickade ett sms till ha typ 2min efter jag hade pratat med han och sa att han inte behövde det, så han ringer när han var 3mil från kalix och säger att man läser smset då, fan vad synd jag tyckte om han då:) blev lite fest hos syskonen nilssons hus.
söndagen slapp som fan, tror jag? kommer fan inte ihåg. eller nu klicka det, var på lilla julafton hos farfar, fan vad lamt det var, massa jävla småungar som skriker, men gott med tårta.
idag har vi varit i Happis/finland, köpte lite doftljus, skor, julklapp till pappa, mat. nu blir det fest! HOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0