ICE ICE BABY!

Ska berätta lite om helgen :)
Fredagen: Var på basket med Alice, Erica, Emilia, Fenny och Emma, plannja förlorade med 2pinnar typ. Bara chilla efter det!
Lördagen: Chillade hela dagen, vid 3satt jag i en färg i utväxten, tänkte vafan det är ju gott om tid, 3timmar. Men icket, slutade med att jag sprang till bussstationen, och var där 10min innan bussen gick.
Kom till Boden for till Elina där Gutte och dom var och förfestade, drack lite vin innan vi for vidare till Bunny partyt, sen vidare ner till Ice!
Hade en sjukt trevlig helg speciellt lördagen!


Nu väntar sängen, och oth! Ska verkligen sova ut som fan imorgon med tanke på att jag bara är ledig imorgon, sen jobb hela veckan. Kommer fan inte palla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0