LAY ALL YOUR LOVE ON ME

6december, 18dagar kvar till julafton, 19dagar kvar tills vi får sörja Johan.
blir så jävla deppad när jag tänker på det. våran älskade Johan.


sitter med toning i håret, ska snart hoppa in i duschen, sen börja göra sig iordning, sen vid 6 tar vi bussen till Boden. först förfest med Gutte och dom, sen vidare till VIPförfesten, och sen ICE.
är grymt jävla taggad och ikväll ska jag ha så jävla roligt, och ragga som fan ska jag också göra ;)

Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kill me, ah-hah, honey honey
I'd heard about you before
I wanted to know some more
And now I know what they mean, you're a love machine
Oh, you make me dizzy
varför blir man alltid intresserad av "killen med förbjuden frukt"?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Kika gärna in på min blogg och tyck till om förra årets Idolvinnare Marie Picasso. Bra eller dålig?



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-12-06 @ 15:28:42
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0