ledig!

hej, och förlåt för den dåliga uppdateringen. men har på senaste tiden saknat motivation att skriva i bloggen, men det ska det blir ändrig på. har varit helt slut i kroppen ett tag, jobbat sen hem och däckat dirr typ, har inte mina superkrafter kvar.. vettetusan vad som har hänt med dom ;s
nåväl, idag har jag jobbat för ovanlighetensskull, sen bara varit en sväng på sunderbyn och hälsat på erica med alice, sen for jag och mamma och handlade, sen har jag bara legat i soffan och chillat, även en nap på 1timme. imorgon är jag FINELLY LEDIG!!!!!!! Fyfan så skönt säger jag bara. Ska ägna dagen med mamma på stan på julklappsshopping, fan så jag längtar till julafton, blir som ett litet barn på julafton, hihi!
nu ska jag sova, eller tvätta bort sminket och kanske se sex and the city filmen, om jag orkar dvs!

KEVIN BORG - WITH EVERY BIT OF ME!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback