och den jävligaste studen i livet var den där du gick...

ska väl passa på att uppdatera lite nu.
sov fram till 1 idag, sen bar det iväg på stan med alice, sen kom även emilia. vi chillade runt och hade allmänt trevligt. dock så lämnade dom jävlarna mig, och tog bussen medans jag fick gå och handla, svin hungrig, svin tungt och svin less pga vädret.
sen har jag bara chillat hos janne, vi såg Fool's gold(tror jag den hette) och bara hade det allmänt trevligt!



i helgen är det sista helgen innan alice åker, kommer bli så otroligt jobbigt att säga hejdå åt någon som man vet att man kanske aldrig får träffa igen, prata med i telefonen, endast på msn och fejsen. men det gör inte saken lättare lixom! så jag har en liten överraskining åt henne på fredag, hoppas hon blir glad! och på lördag blir det boden igen :) hoppas på en trevlig jävla helg!

nu tänkte jag slå på en film och invänta john blund, ska ju ändå upp halv 9imorgon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0