20februari

Massa har hänt sen jag uppdaterade senast ;p
Anton har fyllt 19, Matte har fyllt 20, och Ewwe har fyllt 16, och Elin babe fyller år på lördag :)
Och jag  har sparat pengar, även fast det är masssa som fyllt år, jag har bara skickat ett grattis sms :p
Snål-jåp jag är, men jag har faktiskt inga pengar typ! 
Och inte har dom blivit sura för det ;D

Nåväl, helgen som sagt..
Fredagen var great, Sanna kom förbi en sväng till Luleå och vi hade enbart trevligt!
Lördagen, ja vad kan man säga förutom att melodifestivalen söög, typ Ola och Johnson och Häggqvist var bra, en herransmassa vin och cider.. Och holmträsk ;D
TACK DAVID, för att du hämtade 2fulla tjejer i Kalix :p
Söndagen, var hemsk! Världens bakfylla, men det slutade med en promenad med mamma, syster och jennifer till elgiganten och mcd! mumma!

Nu måste jag försöka styra helgen med Olli ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0