Holiday is over.

Fredagen var så jävla klockren! Fiiifan säger jag bara, dansade typ 3-4timmar konstant, och jag har ont i benen ;D Men. Lika glad är jag för det!
Kan ju börja med att jag slutade 12, for och sprang 1timme, lite skönt, sen kom min underbaradunderbara Sanna som jag har saknat jätte mycket :) Vi strosade omkring lite på stan, sen beställde vi hem pizza och mös.
Tills vid 7, då vi började göra oss ready! Abbe och co kom, och vi hade jäkligt roligt ;D
Sen runt 10 halv 11, så började vi gå ner mot Brass, så jäkla roligt. Åååååh, i'm so happy!

Igår hände typ ingenting, var med Mange & Wede som hade fått ledigt från lumpen.. Rätt nice :)
Sen for jag och mamma och hämtade syster och Jennifer i Kalix.

Nu sitter jag på vila, och det känns som att jag har skrivit jätteonödiga saker :p
Men vafaaan, jag är nöjd med min helg!

So damn qute, and he's mine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0