Ja,fiiiiiiiiiiifan

Gårdagen, vad ska man säga om det!?
Hade jävligt roligt, och blev måttligt drunk.
Det sket sig jäkligt mkt, kvällen var planerad till max, men det sket sig.
Det blev istället, lite förfest nere i rummet hos oss, och vidare till erica-donken-boden :)
Tack Anton och Drugge för att ni kom till Boden/Luleå med mig å sanibabe ;D
Bilder på Sannas pix!
Tack giiirls and boys för en trevlig kväll.

Sitter på jobbet nu, har ganska mkt att göra.
Men fick en timmes rast, how nice!
Ikväll blir det toffel med film och melodifestivalen & sprätta en cider eller 2, rätt nice det med.
 
Nu ska jag lägga mig på dom otroligt sköna sofforna här i personalrummet, och försöka sova tiden jag har kvar.


Pusspusspusspussspusspusspusspusspussspusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0