lite mer tidsfördriv

Tre namn jag lyssnar till: Paulina, Pallis, Palle, fittskallen
Detta är jag rädd för: Fötter, spindlar och en massa skit
Tre saker jag vill ha varje dag: En kille, nya kläder/smink och vila
Två saker jag absolut inte kan göra: Stiga upp på morgonen! Och hatar att vara bakis, så jag vill inte stiga upp när jag är det.
Detta tycker jag om att göra: film, shoppa, umgås, festa och bara hänga, jobba ibland!?:D
Detta vill jag göra just nu: Sova!
Är jag kär just nu? Yes, det är jag..
Något jag vill ha i present: En utlandsresa
Detta har jag på mig just nu: Leggings, cheapmondayskor, typ en skjorttunika, allt från diva
Favoritdjur: katt
Favoritlåt just nu: Augustana - Boston, Amanda Jensen - Hallelujah!
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste = Bild och idrott, Tråkigaste = MATTE
Stjärntecken: Vädruen
En bok jag älskar: Pojken som kallades det, och alla dom där böckerna.
En film jag älskar: hmm, svårt val där.
Tv-program jag gillar just nu: Scrubs, One tree hill och parlamenet
Detta äter jag gärna:  Pasta
Dricker helst: Pepsi max, eller festis-apelsin
Favoritgodis: allt möjligt, haha ;p
Färg på mina ögon: isblåa.
Hur lång är jag: 170-173cm.
Min favoritfärg: Svart, grått, lila
Favoritcitat: Ingen aning!?
Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg, så jävla många år sen!
Udda förmåga/egenskap: Hmm, vet inte om jag har några? Skratta åt allt är väl ingen egenskap?
Vad lyssnar du på just nu: Augustana - Boston
Har du varit med i någon skolpjäs: Jao!
många barn vill du ha: 2, en kille och en tjej.
Har du busringt någon gång: Senast igår :p
Vilken är den plats längst bort som du har besökt: typ bulgarien?
Badkar eller duschkabin:  badkar!
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden: The stepfather
Chips eller popcorn: både!
u rökt jordnötsskal någon gång:
Apelsin- eller äppeljuice: Apelsin
vem var den senaste du var ute och åt med? Sanna, eller vi beställde hem.
Är du bra på matlagning? Oh yes, iam!
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi
vad var det senaste du handlade? Godis idag på rasten ;p
Vad har du i din väska? plånbok, cigaretter/snus, tuggummi, smink och en massa!
Vilken svordom använder du mest? alla
Äger du en iPod? Neee
Använder du flip-flops? Fick ett par av Ollis från Thais!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? med en vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder & skor, utlandsresa!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Skaburbian
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Kan jag inte säga :p
Vad var det senaste du åt? Nån kassler röra med pasta.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jeo!
vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
Hur många syskon har du? 2äldre och 1 yngre
När flög du senast? Vintras
Pratar du några andra språk? engelska och spanska
Har du gråtit offentligt? joo
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? en till tattoo
Vad har du med dig in på bion? pengar
Har du dejtat någon av en annan religion? Gör det nu ;p
Vad är det för väder ute? SOOOOL
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? flera hundra
Vilken är din favoritfrukt? Bapelsin
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 ;D YEAH!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? min pappa
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? både &
Tycker du om att krama folk? hela tiden
kan du säga att du är trendig/modefreak? får höra det rätt ofta
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jo
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? lätt;D
Brukar du sjunga i duschen? hela tiden
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? det gör jag.
Laddar du hem musik och film från internet? ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? resa utomlands.
Tänker du mycket på ditt utseende? jeo!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nääe
Har du piercing? i tungan
Vad slösar du mest pengar på? vet inte riktigt
Vill du ha barn? ja
Vad dricker du för alkohol? Allt förutom äckelpäckel öl.
Vilka språk kan du? svenska, engelska, spanska.
Vilken kändis är hetast? ZAC EFRON, Chad michael murray!
Vad har du för klädstil? väldigt blandat
Tror du på ett liv efter döden? joo, nått händer då iaf
Vilket mobilmärke föredrar du? vet inte
Har du varit deprimerad? jaa.
Vilken hårfärg har du naturellt? Blon
Är du beroende av något? nära & kära, och massa annat.
Hur ofta motionerar du? Nästan varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0